Voor wie van koken en bakken houdt.

Voor wie van koken en bakken houdt.
Roemeense recepten in het Nederlands een groep op facebook

dinsdag 19 juli 2016

Mijn vader en zijn herstel

Mijn vader had in Polen een legionella vergiftiging opgelopen die andere dingen had veroorzaakt in zijn lichaam. De artsen in Polen hadden hem steeds onder controle en van alles gedaan om hem te helpen . Zo hadden ze een andere arts geraadpleegd die constateerde dat er nog een infectiehaard zat in zijn lichaam en is deze operatief verwijderd . Dus nu is hij inmiddels geopereerd en heeft hij een urine katheder gehad voor zeker 6 weken en een stoma voor een aantal maanden . De stoma wordt in het najaar operatief verwijderd en de binnen boel weer in orde gemaakt. Hij zegt nu zelf ik merk dat ik sterker wordt en weer zin krijg in dingen en interesse krijg in dingen . Mijn vader is 76 en de artsen kijken er van op dat hij er zo goed door heen gekomen is ze zeggen  dan ook u bent erg sterk . Binnenkort komt hij voor een aantal dagen naar Nederland hij is een jaar niet geweest en dat is voor hem heel wat. De schoonzoon van zijn vrouw komt met hun mee omdat mijn vader de 1000km nog niet alleen durft te rijden , hij zegt ook ik ben nog niet voldoende hersteld om dit alleen te kunnen rijden . Eind van deze maand is de vriend van onze dochter jarig hij wordt 30 en dus hebben we gezegd dan komen we als verassing voor hem naar Nederland. Dus hebben we met mijn vader zo overlegd dat we hun dan ook treffen . Onze dochter weet dat we komen en de gezinsouder ook maar de a.s jarige weet nergens van . Het fijne is dat we tegenwoordig vanaf Timisoara kunnen vliegen naar Eindhoven en ook zo weer terug dus dat is heerlijk. Er zijn bij onze dochter wat spullen bezorgd voor ons die we dan gelijk mee terug nemen , we kunnen het ook naar ons toe laten sturen maar de verzend kosten kunnen oplopen tot € 30,00 dus dan doen we het zo . Uiteraard in overleg met de gezinsouder van het huis waar onze dochter woont .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten