Voor wie van koken en bakken houdt.

Voor wie van koken en bakken houdt.
Roemeense recepten in het Nederlands een groep op facebook

donderdag 11 juni 2015

Blog over ons leven in Roemenië

Op 9 juni zijn wij gaan emigreren naar Roemenië op deze blog Ons gezin en de stichting  heb ik daar al heel veel oververteld wat we doen en wat de plannen zijn. Maar omdat het wonen en leven daar anders is dan in Nederland ben ik een 2 e blog begonnen om te vertellen over ons leven daar .  Deze blog over het werk van en voor de stichting blijft gewoon bestaan en zal ook up to date gehouden worden . De naam van de nieuwe is Leven in Roemenïe, ik hoop daar jullie ook tegen te komen. Op deze blog zullen dan ook gewoon stukjes blijven komen , en zal ik vertellen over wat we daar doen . We hopen op deze manier iedereen op de hoogte te houden .
Het uitzicht vanaf het terras van het bovenappartement.

9 opmerkingen:

  1. Ik blijf jullie volgen. Heel veel succes in jullie nieuwe vaderland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk. Ik ga jullie volgen. Veel plezier, succes en geluk gewenst in jullie nieuwe land!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je over je leven in Roemenië een blog gestart bent! Ik heb je in mijn leeslijst gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. És az még most is magyarország tele románnal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goeden middag
    wij staan ook op het punt om te verhuizen naar Brasov roemenié
    zijn er zaken die we niet over het hoofd mogen zien ?
    mvg , maurice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Blogger. Ik weet niet of u nog actief bent met deze blog maar ik sta op het punt om een grote beslissing te nemen in mijn leven. Namelijk verhuizen naar Brasov vanwege mijn carrière. Ik zit enorm in tweestrijd en kan wel wat Nederlands advies gebruiken van iemand die er al ervaring mee heeft. Wellicht dat ik daarvoor contact met u op kan nemen? Ik vond deze blog in mijn zoektocht naar bevestiging.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben een roemeense en woon al 18 jaar in belgie... en volgende zomer zeg ik bye bye aan belgie voorgoed... terug waar mijn hart is... awel tof dat om toch mensen te zien die iets of wat met roemenie heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben een roemeense en woon al 18 jaar in belgie... en volgende zomer zeg ik bye bye aan belgie voorgoed... terug waar mijn hart is... awel tof dat om toch mensen te zien die iets of wat met roemenie heeft

    BeantwoordenVerwijderen